20 Eylül 2012 Perşembe

Topkapı Sarayı Balkonu


Son baharda geldi çattı. Zaman ne çabuk geçiyor klişesi yapmayacağım. Direk konuya giriyorum. 


Canlarım yapraklar sararıp solmadan tez zamanda müze kart çıkartılıp topkapı sarayının terasında (balkonda olur her ne derseniz deyin ) oturulup manzara seyredilecek. 
Tamam mı?


Müze kartımın süresi dolalı bir kaç ay olacak, özledim be yaa :)
Eskiden çok sık giderdim. 


Tabi yapraklar sararınca da ayrı güzel oluyor. 


Kışın hiç gitmedim. Açıkçası aklıma da gelmedi. 


Sahi Topkapı sarayının karlı halini bilen var mı?


Kalın sağlıcakla. 

2 yorum:

  1. İstanbul'a yeniden aşık ettiriyor fotoğraflar. Uzun zamandır boğaza vakit ayıramadığımı farkettim bu post sayesinde. Ne güzel yapmışsınız. İmrendim.

    Sonbaharda Gülhane yapmalı bir de. Listeme ikisini de ekliyorum bu yorum sonrası.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülhane de güzel ama çok kalabalık. Ne ağaçların altında nede saray burnunda yer bulmak zor oluyor.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....