16 Ocak 2018 Salı

Rustik tasarım

TLC kanalını bilmeyen var mı? 
 Bizim evde sınırlı sayıda belgesel kanalı varken müdavimi olmuştuk.  Her yayını izliyorduk. 
Sonra farklı kanallar aldı kardeşim.  Marka adı vermek istemiyorum ama bu tv ler için satılan paketler / kutular ne olarak tanımlanıyor?

Neyse efendim ilk ay ücretsiz diye reklamları geçen ama her an tv ekranında mesajiniz var uyarısı veren. Ücretsiz diye kurulan ama sonradan dünyanın masrafını çıkaran uygulamalar.
Uzun lafın kısası TV insanı değildik ama olduk.
 Alaskada ki tüm evleri gezdik, yetmedi ağaç ev yapımlarını izledik. Teksastaki zombi evleri pek sevmesekte onlarıda izledik.  Özetle bir tv programı çıkarabililecek bilgiye sahipim artık :)

Nursen yemek yapamıyor ama yıllardır ekranda. Yuva yıkıp kendine yuvada kurdu.
Bende yuva yıkamasamda bir iki bir şey beceririm herhal.

Şaka şaka o kadarda değil.  İnanılmaz kararsız bir insanım.  "Acaba" der dururumda iki koltuğu yan yana koyamam.

O yüzden en beğendiğim resimleride seçemedim ya.


 

 

 


Askada 500 tane ev varmış biz bu program sayesinde 100 tanesini görmüşüzdür.
Bu program dışında ağaç ev ustaları var ki onlar başka güzel.  Sıfırdan ev yapıp dekor ediyorlar.
 Görsel toparlayabilirsem başka zaman paylaşırım.

Resimler pinterestten, tek tek link vermeyeceğim.

Rustik tasarım nedir diye açıklama yapmayacağım.

 Hayalimde bu kadar olmasada az biraz odunlu, taşlı ev istiyorum.

Gerçekler ?


Aha da bu da bizim köyden.

Nenemim aynalı karyolası, annemin el emeği çeyizlik yatak örtüsü ve her evde olan perdeler.
O perdeler olmazsa olmaz zaten :)

 Seviyom ki ben bu köşeyi :)

8 yorum:

  1. Ahşap ortama sıcaklık katıyor ben de çok seviyorum ama bu kadar fazla olması karanlık yapmış ben daha aydınlık ferah seviyorum 😊 tlc de pasta yarışması gibi bir şey vardı biz de ailecek sürekli onu izliyorduk 🙋🏻‍♀️💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tlc de sevemediğimvprogramlardan biridir pasta yarışması. Nedense ısınamadım.

      Sil
  2. Tlc artık her evde:) bu evler de harika:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.TLC en çok izlediklerimden..Alaskalilarin yaşam mücadelelerine hayranim😊Fotograflardaki evlere bayıldım bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aileyi bir kaç sezon izledik, yalnız takılanları bir kaç bölüm izledim. Pek yeteneksizler az biraz bizim köye çağıracağım onları, dik arazide fındık toplayıp odun etsinler. Sırtlarında yükle dereden geçsinler diyeceğimde dere kurudu :)

      Sil
  4. ah keşke böyle evlerimiz olsaaa mesela ormanda deniz kenarında filan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem orman hem deniz ikisi bir arada olsun ama tepede olsun. Söz arazi sevmiyorum.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....