11 Kasım 2022 Cuma

Çamlıyurt

Çamlıyurt'a dair hiç bir fikrimiz yoktu. Hedefte de orası yoktu zaten. Hep aynı yerlere gidiyoruz değişiklik yapalım dedik. Yomra da bir şelale varmış. Bizim yaslandığımız dağın hemen arkası. Oraya gidelim dedik. Bir yere kadar Santa ile aynı yollar. Daha önce bir kaç defa foto çektiğim yerden içeriye giriş yaptık. Çık çık bitmeyen dağlara çıktık. Tam dağı dönecektik şelaleye az kalmıştı arabaya bir şey oldu. Dik yokuşlarda kaldık dağda. Şaka şaka kalmadık ama çok korktuk ne olacak diye. Yok ya çok korkmadık :/

Madem kaldık şurada foto çekilelim diye bir yere geldik, hayran kaldık.

Santa ya çıkarken durup foto çekilsem dediğim ama hiç durmadığım yerde peyzaj çalışması vardı. Yolda buradan ayrılıyor zaten.

Köy yolları çok dik ve dar.

Manzara ablamla güzel olurdu.

İki kayanın arasından geçince masal diyarına gidiliyor.

Acaba baharda komar ağaçları ne renk olacak dedik. Ne güzel yer dedik, nasıl yaşamışlar neler yapmışlar kafada sorularla hayran hayran manzaranın tadını çıkardık. Ölmeden önce baharda tekrar gitmek nasip olur inşallah diyerek geri döndük.

Bir gün tekrar gitmek nasip olur inşallah.

Bu geziyi ocak ayında gerçekleştirdik.