26 Kasım 2022 Cumartesi

Alanya

Tatile gitmeden önce Alanya civarında gezilecek yerler listesi hazırladım. Şaşırtıcı bir şey oldu ve notları yanıma alabildim :) Genelde unutan biri olduğum için benim için büyük ilerleme. 

Notları yanıma aldım ama notlara göre gezmedik o ayrı dava :)

Gezemediğim antik kentler aklında kaldı resmen. Buna rağmen Alanya Müzesi , Alanya Kalesi, Damlataş Mağarası, Seyir Terası, Meyve Bahçeleri, Dim Çayı gibi belli başlı yerleri gezdik. 

Alanya Müzesi

Küçük şirin bir müze. Düz ayak hemen gezip çıkıyorsun.   




Tekne Turu

Tekne turuna katılmayacaktık, kendimiz gezince çok yoruluyoruz diye gittik, beğendik.


Kaleyi deniz seviyesinden görmek güzeldi. 

Alanya kalesine hayran kaldım. Dolaş dolaş bitmiyor gibi. Boş bir köşesini bulamayınca çok fazla foto çekemedik. Daha çok anın tadını çıkardık. 


Gezdiğim her yerde dev kaktüslere hayran kaldım. 


İki parça kaktüsü eve götürdüm. Aklım parça alamadıklarımda. 

Not: Tatile mayıs ayında gittik. Çok sıcak değildi. O kadar ki bir haftalık tatilde iki defa denize girdik. Birinde de yeni aldığım haşamaya katran gibi bir şey sürüldü, çıkmıyor. İlk defa denk geldim böyle bir şeye. 





2 yorum:

  1. Dim Çayı'na ben de gitmiştim. Güzel, serin, insana huzur veren bir yer. Suyunun soğukluğu hâlâ aklımda.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....