20 Kasım 2022 Pazar

Daha neler neler?

Evde oturunca dört ay içinde sıkılıyor insan. Neyse ki çıldırma noktasına gelmeden iş buldum. Artık işte çıldırabilirim :/

Daha ilk haftadan çirkeflik başlanır mı ya! Neyse ben onlardan bahsetmeyeceğim.

Kitapta okuyamıyorum, bir yere de gitmiyorum. Bu böyle olmaz diyerek neler yapmışım özetine  başladım. Başladım da çoğu yerin fotoğrafı yok. Var da paylaşmaya değer değil.  

Az biraz gezmiş yeni yerler görmüşüm son bir senede. 

Çok az okumuşum. İnternette boş boş gezmeye başlamışım. 

Hobi niyetine az biraz boya yapmışım. 

Yeni yeni çiçekler dikmişim.

İlk defa Tokat baskısı yapmışım. Ebru atölyesine katılmışım. Bir festivalde mini tezgah bulup mini ahşap sütun bile yapmışım.

Bolca konsere gitmişim. 

Sevcan Orhan, Ferhat Göçer, Resul Dindar, Soner Sarıkabadayı, Aydilge, Yaşar, Murat Boz, İkilem

Müzeler, antik kentler görmüşüm. 

Bolca düğün dernek görmüşüm. 

2022 düğün dernek muhabbeti ile geçti desem yeri. 

Ocak ayında memlekette nişanlandım. Mayıs ayında kına ve nikahı  İstanbul'da düğünü Artvin'de yaptık. Mayıs ayı içerisinde kuzenim A'nın nişanını yaptık. İsteme ve nişan ayrı ayrı. Nişan salonda eğlenceli oldu. 

Haziran ayında diğer kuzenim Z'nin nişanını evde yaptık. O dönem bir tanıdığın kızının düğününe gittik. Misafir olunca düğünler çok eğlenceliymiş gördük :)

Eylül başında Trabzon'da A'nın düğününü yaptık. Kına gündüz olunca akşama dinlendik. Düğünden hemen sonraki sabah yola çıkıp Ankara'ya döndük. Öncesinde de fındık topladığımız için çok yorulduk. Dönünce dinlenmeye fırsat bulmadan İstanbul'a Z'nin düğününe gittik. Kına gündüz olunca akşamına kuzenlerle toplanıp doğum günü kutlaması yaptık.  Düğün günü erken gidip deniz kenarında bolca üşüdük. Bolca eğlendik. O düğünden çıktığımız gibi de yola girdik sabaha doğru Ankara'ya vardık.

Özetle 2022 bizim için düğün dernek yılı oldu. Üç kuzen aynı yıl içerisinde evlendik. Nişanlar, kınalar ve düğünler derken tüm  yıla yayılan bir düğün kutlaması oldu. Kuzenlerle bolca bir araya geldik. 

Yıllar geçinçe anlatacağız ''ne seneydi ama şehirler arasında git gel nasıl yorulduk '' diyeceğiz.

Biraz fazla gezmiş az biraz okumuşum. Gezdiğim yerleri ve okuduğum kitapları başka yazılarla yazmayı planlıyorum. Umarım tamamlayabilirim. 


2 yorum:

  1. Mutluluklar dilerim. Umarım bir ömür beraber mutlu yaşarsınız.

    Benim ve kuzenlerimin yaşı ilerlediği için biz düğün yıllarını geride bıraktık. Şimdi senede bir kuzen ancak evleniyor. Hatta kuzen çocukları evlenmeye başladı :-))

    Çok uzun zamandır konsere gitmiyorum. Dört sene oldu herhalde. Bu kadar ünlü ismi bir arada görünce etkilendim. Seneye en azından bir konsere gitmeye çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, eskiden daha sık konser ve tiyatroya giderdik. Yeni şehirde en yakın tiyatroyu henüz keşfedemedim. şimdilik konserlerle idare ediyoruz.
      Baba tarafında 14 kuzeniz, 4 tanesi evli sadece. Evlenmeyi düşünmüyor olmamız herkesin dilindeydi. o yüzden benim evlenmem herkes için şok etkisi yaptı. 37 yaşında olduğumu belirtirsem neden şok oldukları daha bir açıklık kazanacaktır. :)

      Sil

Sizden alalım bir fikir....