10 Ocak 2013 Perşembe

Mim

Denizin yıldızı asırlar önce beni mimlemişti. Erkenden cevaplamak gibi huylarım olmadığından bu günlere kaldı. Hazırda sevdanın mimi de var madem ikisi bir arada olsun dedim.

Başlangıç Denizin mim

1. Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?

Çok mantıklı insanımdır. Mantık üzerine hareket ederim desem de mantığımı da duygularım yönlendiriyor. O yüzden duruma göre mantık duruma göre duygular diyelim.

2. İnsanlar niye mutlu değil? Neden şükretmesini bilmiyor? 

Eskilerin deyimi ile ''Yokluk görmemişler ki elindekinin kıymetini bilsinler'' Çok şükür elimizin altında her şeyimiz var. İstediğimize çok çabuk ulaşaliyoruz. Biraz yokluk çeksek. Elimizdekiler için mücadele etsek nasıl kıymetli olur. Tüketim toplumunun doğurmuş olduğu sonuçlar diyelim öteki soruya geçelim.

3. Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harçamasaydım dediğin bir şey var mı?

Parayı / zamanı çarçur eden biri değilimdir. Bir şey alacaksam önceden düşünür hesap yaparım ( hoş kolay beğenemediğim için alamıyorum ya). Alacağım ürün tek sefer kullanıp kenara koyacağım bir şey olmamalı. Her daim kullanımı uygun olmalı.
Bu soruyu zaman tanzimine de yoracak olursak az uyusaydım biraz daha kitap okusaydım dediğim oluyor.

4. Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?

Susmak adelettir demem/diyemem. Hakkımıda savunurum. Karşımdaki kişinin fikrini değiştirmeyeceğini, bana hak vermeyeceğini bilsemde sırf rahatsız olduğumu bilmesi için itirazımı ederim. Çoğu zamanda kendime kızarım biraz daha ılımlı ol, sus diye ama olmuyor.

5. Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?

Her şeyden kasıt ne olabilir. Evler,  arabalar, kıyafet falan mı? Para ile alınabilinecek bir şeyi kıskanmam. Aç gözlülükte yapmam. Maddi noktada tok gözlü olduğumu düşünüyorum. İlgi konusunda aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. İlgi alaka beklerim. Bir güler yüz görmezsem hırçınlaşırım. Yanımda birisine ilgi gösterilip bana gösterilmezse kudururum. İlgi alaka konusunda tok gözlü değilimdir.

Evet gelelim sevdanın mimine; okuma listemde görmek istediğim ve istemediklerim.

İstediklerim; Her insan gibi bende okuma kolaylığı için büyük punto, bol resim diyorum. Birde samimi bir dille yazılmış yazıları unutmamak gerek.

İstemediklerim; Blog yazmayı günlük tutmaya benzetiyorum. İsteyen istediğini yazar. Bana düşmez kişinin ne şekilde post hazırladığı. Blog aleminde herkes aynı düşüncelere sahip değil ki benim istediğim her şey olsun. Tek rahatsız olduğum açtığım zaman müzik çalan bloglar. Her daim müsait ortamda olamıyoruz yada aynı tarz müziklerden hoşlanmıyoruz.

Benden bu kadar. Esenkalın.

4 yorum:

  1. Cevaplandırdığın için teşekkür ederiiiim :) Sevdanınkiyle ikisi bir arada mimi olduk! :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel cevaplardı canım, yazdığın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. İstemediklerin konusnda özellikle katılıyorum güzel bir mim olmuş

    YanıtlaSil
  4. BLOGUNUZ ÇOK HOŞ:) KOLAY GELSİN... TAKİPTEYİM SİZİBENDE BEKLERİM

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....