14 Ocak 2013 Pazartesi

İçimizde Bir Yer - Ahmet Altan

Elimdeki kitap stoğunu hızlı bir şekilde bitirmeye devam ediyorum. Hızlı dediğime bakmayın ince kitaplardan başladım. Şubatta mesleki eğitime başlıyorum o vakte kadar menekşe abladan gelen kitapları yarılamak istiyorum. Daha öncede söylediğim gibi yaklaşık 28 kitap. Bir kaç tanesini okudum bir kısmını da daha önce okumuştum. 


Kitabı yıllar önce okumuştum 2004 eylül diye hatırlıyorum. Kitapta 2004 mayısta ilk baskısını yapmış. Köyde  babamın kitaplarının içinde vardı ilk orada başlamış ama beğenmediğim için yarım bırakmıştım. Okudukça çoğu yazıyı hatırladım. 
Kitap gayet akıcı. Beğenmediğim yazılar olsa da genel olarak kitabı beğendim. 
Ahmet Altan'ın okunmayı bekleyen iki adet daha kitabı var. Ama başka zaman okuyacağım.

Henüz ne okuyacağıma karar veremedim. Son 80 sayfası kalan kitaba devam edebilirim. 300 sayfalık kitabın ilk 200 sayfasını bir haftada okuyup bıraktım. Arayı uzatmadan onu bitireyim bari. 
Sonrada ders mi çalışsam. Mayısta yapılacak sınav için şimdiden çalışmak ne derece mantıklı ise!

Kalın sağlıcakla. 

2 yorum:

  1. Ben de 2005 yılından sonra okudum , baylmasam da beğenmiş gibiydim:) Keeyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü değil okunuyor. Aslında beğendim :) nasıl insanım ya!

      Sil

Sizden alalım bir fikir....