13 Haziran 2018 Çarşamba

Puhu tv -Şahsiyet

Dizinin fragmanını görünce ne karanlık dizi demiş izlememiştim.
Beğenmemende bir sonuca bağlanmadan yayından kaldırılan kara yazı diziside etkili olmuştur.  İkiside eski demeyin, ben dizileri bittikten sonra izliyorum. Kaç bölüm olduğunu bilmeliyim. Uzun uzun sezonlar sürmemeli. Bittimi bitmedimi düşünmemeliyim.
 Sonu belli olan diziler tam benlik. Bu niyetle başladım şahsiyete. 
Şahsiyeti hatırla diye notlar bırakan seri katil.  Türkiye de bir ilk.
Kişilerin duragan halleri, renk uyumları, çekimler ve konusu gayet etkileyici bir dizi. 


Sevinerek söylemeliyim ki son iki bölüme kadar hikayede tahminde bulunmadım.  Demek ki benden katil olmaz :)


Haluk Bilginer'in oyunculuğunu hep beğenmişimdir.


Cansu Dere yi hep durağan bulmuşumdur rol cuk oturmuş. 

Diğerleri, 
?
....
Ben uzun uzun anlatmayayım. En iyisi izleyin. 
 Sonunda da benim kadar kızın.  Yaşlı neneler gibi kızım o kapıdan geçmeyin diyin. İşin kötü tarafı o bir film deyip kurtalamıyoruz. Biliyoruz ki güzel gözlü,  sırma saçlı pek çok rehyan'a yazık edilmekte. 
:(

6 yorum:

  1. Ah sonunu tahmin edemedim deyince iyice depreşti merakım.
    Başlayayım ben bu diziye :p

    YanıtlaSil
  2. hıms izlemediim. yazlık bir yerli dizi bekliyom bakalım izlemek için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende yazlık bir dizi bekliyorum, zekice yazılmış birazda muzip.

      Sil
    2. erkenci kuş diye bişi başlıycakmış. izliycem bakalımlım :)

      Sil
    3. Gördümde pek sevmedim. Yeni birşeyler olsun istiyorum. Zengin koca için cabalayan kız modu yeni gelmedi.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....