16 Haziran 2018 Cumartesi

Sinema - Takıntılar

Uzun zamandır film izlemiyordum. Bu film karşıma nasıl çıktı hatırlamıyorum.  Konusuna baktığım gibi beğeneceğimi düşündüm ve başladım. 

Film bir grup takıntılı insanın doktorlarını beklerken geçirdikleri zamanı anlatıyor.  Birbirlerinden farklı takıntılar sahip 6 kişiyi konu alan film İspanyol yapımı.  İspanyol filmlerini pek bilmem. Bundan sonraki süreçte yönetmenine dikkat edeceğim kesin.

Vicente Villanueva! Umarım unutmam.

Türk insanı olarak psikoloğa gitme alışkanlığımız yok, haliylide OKB teşhisi koyulan ahbabımızda yok. Bu demek değil ki çevremizdeki kişilerde opsesif kompulsif bozukluğu yok. 

Merdiven çıkarken basamak sayan,
 alışverişte reyon düzelten,
 tekrar tekrar temizlik  yapan ve daha niceleri. 

Özetle film etkileyiciydi. İzlemenizi tavsiye ederim.
Keyifli seyirler.

10 yorum:

  1. tamam izliycem :) bizde gizli hasta çoktur herhaldesiii :)

    YanıtlaSil
  2. Bende izliycem..
    Dolap kapaklarını,halıdaki desenleri,merdivenleri hatta eskiden tabeladaki harfleri birden ileriye sonra geriye saydığım doğrudur ;) Çok azalttım bunları amaaaa:))

    YanıtlaSil
  3. heey, toc toc izledim ah ah ne güldüm amaaa çok tatlişti :) ispanyol sineması dünyanın en iyilerinden kiii. pedro almodovar filmlerini izleseneee :) en sevdiğim yönetmendir kendilerii :) ispanyol sinemasının yıldızııı :)

    YanıtlaSil
  4. Demek deep burdan izledi ve bize de tavsiye etti bu filmi güzeldi beğenerek komik bularak seyrettim.

    YanıtlaSil
  5. Gözüme çarpıyordu birkaç gündür ama bir türlü fragmanını izlemek içimden gelmemişti. Bugün bir bakayım o halde. Psikolojikse severim gibi geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağır psikoloji bir film değil, komedi demek daha gerçekçi olur.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....