31 Mayıs 2014 Cumartesi

Mart Menekşeleri

Blog aleminde bu kitabı okumayan kalmadı.  Bir ben okumamıştım o da oldu. Özümden uyuz bir kişilik olduğumu takip edenler bilir :) illaki bir şeylere muhalefet olacağım. Madem blog alemi okudu beğendi,  ben okumayacağım. Popüler olana karşı antipatim var. 
Ee ne değişti de okudunuz diye soran olursa cevabım hazır.  Okuma şenliği kapsamında 2010 dan sonra yazmaya başlayan bir yazar okuyacaktık, kütüphanede en uygun kitap mart menekşeleri idi.


Öncelikle "ay çok akıcı dili var,  sürükleyici" gibi cümleler beklemeyin, çünkü beğenmedim. Millet nasıl beğendi demekte bana düşmez, zevk meselesi. Benim beğendiğimide bir başkası beğenmez. 

 Benim için kitap okununca bana bir şeyler katmalı.
Ben bu kitapta ne kurguyu nede dili beğendim. 
Dili basitti, hikayenin sonunu tahmin etmekte zorlanmadım. 
Özetle; benim için güzel bir kitap olmamanın ötesi,  zaman kaybıydı.
:(
Çok mu acımasızca yazdım acaba?

1 yorum:

  1. aslında acımasız değil , dediğin gibi herkes herkesin beğendiğini beğenecek diye bir kural yok , birileri farklı düşünse güzel bile olur hatta , ve hatta onların yorumlarını okumak bana daha ayrı bir keyif verir...

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....