15 Temmuz 2012 Pazar

nohut, mercimek, patlıcan

Bakliyatları klasik hallerinden daha ziyade salata şeklinde tüketmeyi daha çok seviyorum. Kuru fasulye pilav yerine piyaz ve pirinç salatası gibi.
 (kuru fasulyeyi sevdiğimi de belirtmem gerek)


Görmüş olduğunuz nohut salatası, ölçü vermekle uğraşamayacağım. İsteyen istediği gibi yapsın.

Sadece içindekiler
kırmızı biber, yeşil biber- 2 -3 adet
barbunya - bir avuç
mısır -  mini kutu
kornişon turşu -  göz kararı
acı olsun diye ben biber turşusu da ekledim


Soldaki mercimek salatasından daha önce bahsetmiştim. Yakın çekim için buraya


Çok pişmiş pirinç salatası :)

kırmızı ve yeşil biber uzun uzun doğranır.
havuç rendelenir 
konserve mısır ile tüm malzemeler karıştırılır.

USTANIN TAVSİYESİ
1 bardak olan pirincinizi çok pişirmezseniz daha güzel olur :) Zaten canı ne ki.

sadrazam sandalı

patlıcan soyulmadan bütün olarak kızartıldıktan sonra içleri boşaltılır.

iç malzeme:
kabak, havuç, patates
küp doğranıp kızartılır daha sonra maydanoz ilave edilir.


İsterseniz iç malzemeyi az pişip patlıcanları doldurduktan sonra fırına verebilirsiniz.

Afiyet olsun.


2 yorum:

  1. heeeeyyy acemi blogger!çorba tariflerini ne zaman vereceksin.mercimek çorbası yemekten kardeşime kal geldi:)ramazanda geldi,bekliyorum değişik çorba tariflerini.....

    YanıtlaSil
  2. bir bilsem bende yapacağım :)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....