25 Mayıs 2012 Cuma

Ramen

evde ramen keyfi

Herkes yapar da ben geri durur muyum bende kendime ramen yaptım. Oldum olası karışık yemek yemeyi sevmişimdir. Allah dan ramen diye bir yemek var saçmaladığım beli olmadan adına ramen dedim :)



kabak ve havuç halka halka doğranır,
kırmızı biber ve yeşil biber normal ebatlarda doğranır,
fasulye uzun uzun kıyılıp önceden haşlanır,
yeşil sağan kıyılır.
İlk olarak havuç ve kabağı kızarttım daha sonra içine biberleri ve fasulyeyi ilave ederek soteledim. Hafif pembe olunca su ve spagetti makarna ilave ettim. Su olarak 1 su bardağı tavuk suyu 2 bardak normal sıcak su kullandım. Makarnaların haşlanmasına yakın bir adet kıyılmış domates ve yeşil soğanları ilave etti. Baharat olarak hazır çeşni kullandım. tadı güzeldi.



 Mercimek salatasının tarifini daha önce vermiştim ama resim koymamıştım. Tarifi  merak eden olursa burada 


Anlamayanlar için salatadan yakın çekim.

Daha güzel tarifi olan varsa bizimle paylaşabilir.

2 yorum:

  1. güzel görünüyor ama ramenin içine koydukların biraz..garip geldi :D

    YanıtlaSil
  2. Çok garip değil aslında farzedin ki sebzeli çorba içiyorsunuz. Tek fark malzemelerin ebatlar.

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....