19 Aralık 2012 Çarşamba

Abant

Abanta yıllar önce öğrenci iken gitmiştim. Laleyi bir şekilde ikna etmiştim beraber gidelim diye. Kızı ikna ettim ama yol boyuncada ilgilenmedim. Araba boştu fosur fosur uyudum. Lale öldü mü kaldı mı bana ne. 


İlk Abanta gittik. Bol bol gezdik. 


Gördüğümüz her ağaçla sarılıp resim çekildik. 


Her banka oturduk.




Sazlıkların üzerindeki iskeleden yürüyüp köylülerle muhabbet ettik. 



Daha sonra bir güzel mangal yapıp karnımızı doyurduk. Sağanak yağmura tutulduk. 


Ardından bolu merkeze gidip yine karnımızı doyurduk. Osmanlı sofrasında yemek yedik. Bol bol resim çekildik. 


En son Mudurnu'ya gittik. 
Arada türbede gezdik ama sıralamayı hatırlamıyorum. İhtiyarlık işte ne yaparsın :)

Resimlerin pek çoğu özel olunca yükleme yapamadım. 


En sevdiğim fotoğraf bu. Masa üstü olarak kullanıyorum.


Abanta gitmediyseniz muhakkak gidin derim. Biz mayısta gittik, çok soğuktu. 
Ablamlar daha soğuk bir dönemde gitmişlerdi. Fotoğrafları hep sisli idi. Yok ben kar kıyamet severim diyorsanız buyrun gidin. Eminim ayrı bir güzelliği vardır. 

Benden bu kadar. 





6 yorum:

  1. Çok güzel yerler ama hava puslu:( Sanırım bir ilkbahar doğumlu olarak puslu havalar bana hüznü hatırlatır. Ama yine de oralarda olmak istedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharda gittik aslında yinede sisli idi. Yazın nasıl olur bilmiyorum ama kış ve son bahar seven birisi olarak karlı halini ve yaprak dökümünü merak ediyorum.

      Sil
  2. O günü gayet iyi hatırlıyorum: o keskin virajlarda ben midem ağzımda yolculuk yaparken sen benim dizimde uyuyordun, ee düşünceli arkadaşın hali başka nede olsa demi:) Ama Abant güzeldi itiraf etmeliyim.O günden hatırladığım bi başka şeyde dönüş yolunda şoförü uyutmamak için yaptığım gevezelikler :)Adamla futbol muhabbeti bile yapmıştım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa dönüş yolunu unutmuşum. Ne gündü ama çekirdek yemekten dudaklarım mahvolmuştu, Bir de benzincide çay içmiştik. Yaşlılık zor iş biliyon mu, hatırlatmasan unutuyordum.

      Sil
  3. İnsan oralarda yalnızlığı öğreniyor

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....