26 Aralık 2012 Çarşamba

Dantel modası

Eskiler hep anlatır süpürgenin sapına dahi dantel örülüyormuş diye.  
Köyde şahit olmuştum dantel yatak örtüsü yapan vardı. Hatta yengemin 12 kişilik yemek masasının dantel örtüsü var ( nasıl oldu ise onu beğenmişim). 
Gözlere yazık ya. 
3 kız kardeşiz birimizin mi ilgisi olmaz ya. Annem yinede örmeye devam ediyor. Sanki kızları gidecek. 


Evlensem dantel mi kullanacağım oda var. Annem kitaplık raflarına serer ben kaldırırım. 
Neyse çok uzattım. Annem sağdan soldan örnek toplamış gelmiş bende bakayım pc ye yakışıyor mu dedim.



Olur mu acaba,


Kamyoncuların önüne asılan dantellere benzemiş birde kalp yapsam tadından yenmez :)


Olur da yurt dışına gidersem ( gitme ihtimalim sıfır ama olsun), tablet alıp dantel kılıf geçiririm.
Amaç yörelerimizi türkülerimizi unutmamak. 


Gece gece bir insan ancak bu kadar saçmalayabilir. 
Hadi beni takip etmekten vazgeçin, en mantıklısı bu :)
Esenkalın.



11 yorum:

  1. Çok güldüm ya :)
    madem artık dantel örtü olarak tercih edilmiyor, amacının dışında eğlence amaçlı kullanalım emeğe yazık olmasın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki ziyan etmeyelim. Mesela telefona kılıf yapabiliriz
      :)

      Sil
  2. Çok şeker bir yazı olmuş:) Ben vazgeçmem seviyorum sizi takip etmeyi:))Bu arada görmediyseniz, müjde :)

    http://oncelsengul.blogspot.com/2012/12/cekilisim-sonuclandiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sacmalıklarımı beğenmenize çok sevindim.
      çekilişi gördüm sevgili seyyah yorum bırakmadığım/bırakamadığım halde yinede kitap göndereceğini bildirdi.

      Sil
  3. güldürdün beni yahu..!! ne yani yengem o kadar danteli boşuna mı örüyor emeğe saygı lütfen sen evlenince gardrobunun üstüne dantelli yastıklar düzcez :)) bu heralde en kötüsüdür (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde kapı üstüne geniş dantelli havlu istiyorum :)

      Sil
  4. heheh en son fotoya çok güldüm yaa..Allah senide güldürsün.
    Bende hiç sevmiyorum dantel denen varlığı..

    YanıtlaSil
  5. dantel bu kadar mı yakışır bi bilgisayara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kenarlara örsem mi. Hemde patentini alırım. Ben yaptım patladı gitti derim :)

      Sil
  6. Annem ile anlaşamamamızın yegane nedenidir el işleri , ben onlar yerine kitap okumayı tercih ettikçe kadın çıldırıyor adeta:))

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....