4 Aralık 2012 Salı

çekilişlere devam

Yılbaşı yaklaşınca çekilişlerde arttı. Bu aralar çekilşi konusunda kısmetimde artınca ilgimi çeken çekilişere katılayım dedim.

Beyazkitaplığı duymayan kaldı mı acaba kendileri 8. çekilişlerini yapıyorlar.  20 aralık son gün.



Belle amie'nin hediye çekilişi için 20 aralığa kadar tık tık

resim daha sonra yükleyeceğim pc de sorun çıktı.

Venüsün dünyasının yılbaşı çekilişi için 20 aralığa kadar tık tık

  

EH ürünleri için 24 aralığa kadar tık tık













Kitap eylemcisinin yanankaravan yayınevi ile yapmış olduğu kitap çekilişi için 25 aralığa kadar tık tık



Serrosenin teşekkür çekilişi için 25 aralığa kadar tık tık



Öylesine birinin blogunun birinci yılı şerefine vermiş olduğu hediyeler için 28 aralığa kadar tık tık












Hasır şapka - derya'nın hediye çekilişi için 28 aralığa kadar tık tık



Mirayın annesinin şık tabak çekilişi için 31 aralığa kadar tık tık



seyyah gülün çekilişi için buyrunuz.  Kendisini daha önce yapmış olduğu çekilişinin talihlisi ben idim.



Neşeli oyuncakların yılbaşı çekilişi için tık tık



Cemreni hediye çekilişi için 5 ocağa kadar tık tık



Dürr-i yektanın kış çekilişi için 11 ocağa kadar tık tık











hayat paylaşınca güzelin hediye çekilişi için 14 ocağa kadar tık tık


Pek bi hanım hanımcık hediye  çekilişi için son gün 15 ocak kaçırmadan tık tık






5 yorum:

  1. bnede cekilisime beklerim :)
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  2. sadece çekilişleri duyurmak için blog açanları anlıyorum sanırım artık.o kadar çok çekiliş var ki takip etmesi zor.ben de aralarından seçiyorum artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlarda bende anlam veremiyordum ne gerek çekiliş bloklarına diye. Sonra bağımlılık gibi bende katılmaya başladım. Tedavimi olsam ne :)

      Sil

Sizden alalım bir fikir....