16 Aralık 2012 Pazar

Atlas dergisi

Atlas dergisini takip ettiğimi daha önce söylemiştim. Çalışmadığım için dergi ücreti biraz tuzlu geliyor bende kütüphaneden okuyordum. Bu ayki eki piri reis haritaları ile 2013 ajandası olunca alayım kitap notlarımı yazarım dedim.  


Canım varoşumda derginin her yerde satılmayacağını zaten biliyorum. NT den bakayım muhakkka vardır dedim. Bir heves gittim yok, NT nin yakınlarında NT den daha büyük bir kırtasiye var orayada baktım yok. Hatta ablam ile buluşacaktık ben geç kalabilirim dergi alacağım dedim. Telefonu kapatınca ablam bu kız dergiyi bulamaz demiş. Gerçekten de bulamadım.


Velhasıl kelam dün başka semtten dergiyi buldum. Başım göğe erdi mi? yok. 


Bu şekilde 11 harita ajandanın başında yer alıyor. 


Ajanda içi de görmüş olduğunuz üzere çizgili ve kullanışlı değil. Ben bu sayfalara ne yazabilirim  ki tam bir hayal kırıklığı. 
Dergiyi daha önce okumuştum. Sırf ajandası için aldım. Hatta dergi yırtık çıktı. Alırken dikkat etmedim. 
Aldıktan sonra kuaföre gitmiştik. Orada yılbaşı özel eklerine baktım ama dergiyi çıkarıp bakmak aklıma gelmedi. 
Onca aramama değmedi. Dergiyi arşivime yeni bir dergi eklendi diyerekden teselli buluyorum. 
Esenkalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sizden alalım bir fikir....