8 Aralık 2012 Cumartesi

Yazar ayları - Haruki Marakami

Diloş'un Kayfesi'nin Ekim ayında Ayfer Tunç, Kasım ayında İhsan Oktay Anar için düzenlediği etkinliğe Aralık ayında da Haruki Murakami ile devam ediyoruz. Etkinliği bilmeyenler için kısaca özetleyeyim:

















Katılımcılar Aralık ayında Haruki Murakami'den seçtikleri bir kitabını okuyup, blogları varsa bloglarında yorumluyorlar. Katılmak isteyenler yazarın hangi kitabını seçtiklerini buraya yorum olarak bırakıyorlar. 

Daha sonra katılımcı listesi oluşturulup, (varsa) blog linkleri paylaşılacak. Kitaplar okunup yorumlandıktan sonra yorum linklerin de paylaşılacak.
Ben geçen ay katılmıştım. Yeni bloglar tanımış oldum. Yazarın daha önce okuduğum kitabını beğenmemiştim ama yazara haksızlık yapmak istemediğim için yenibir kitabını okumak istiyorum. 
Öneriler açığım. Esen kalın.

1 yorum:

  1. Çok güzel bir etkinlikmiş, bu ayınkini kaçırdım ama gelecek ay için takipteyim, paylaştığınız için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....