2 Aralık 2012 Pazar

Dağ

Uzun süredir sinemaya gitmiyordum. Uzun süren sinema arasını Dağ ile kapatmış olmak hoş muydu? Bilmem. Ablamla sürekli sinemaya gidelim deyip duruyorduk ama uygun zaman bulamıyorduk. Dün nasıl oldu ise hepimizin boş anına denk geldi. Küçük ablam ve arkadaşı Moskovanın şifresine gitmek istediler. Bende devam filmlerinin güzel olmayacağı ve komedi için sinemaya mı gidilir düşüncesi ile gitmek istemedim. O yüzden ablamlarla (ablam ve yengem) dağ filmini bilet almış bulunduk. 

Dağ

Öncelikle ses ayarları berbattı. Konuşulanlar anlaşılmıyordu. Konu desen havada kalmış güzel anlatılmamış. Dram desem değil macera desem hiç değil. Ne olduğunu bende çözemedim. Ne olduğunu anlamadan film bitti.


Filmi bir AVM de izlemiştik. Çıkışta birz gezelim dedik ve yolumuz praktiker'e düştü. Kasanın yanında kaktüsler 3 lira yazıyordu. Bir heves aldım. Arabada dönerken çiçeğini de kontrol ettim genelde iğneyle yapıştırıyorlar bu gerçekmiş dedim. Sabah kalkıp ablama gösteriyordum ki çiçeğinin yapıştırma olduğunu fark ettim. Birde üzerine 3 lira yazmasına rağmen kasadan geçerken 5 lira alınmış. Tamam kaktüs için 5 lira çok değil ama yapılanda hoş değil.

Neyse yarın saksı alıp değiştirme yapacağım hatta bir iki dalını yolup çoğaltmayı düşünüyorum.

Benden bu kadar daha doğrusu yeğenimle çok  sanatsal yılbaşı kartı hazırlıyoruz benim işime dönmemi istedi o yüzden ben kaçar.
Esenkalın. 

13 yorum:

  1. Dağ filmine gitmeyi biz se düşünmüştük ama beyazperde yorumları genelde olumsuz olduğu için vazgeçmiştik ki sanırım doğru bir karar vermişiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde yorumlar hakkında fikrim olaydı gitmezdim. Son ana kadar yeğenim gelecekti onunla animasyon izlemeyi umuyordum ama evde kalıp 1100 kez yenilmezleri izlemek istedi.

      Sil
  2. bende izlemeyi düşünüyordum ama tüm formlarda yorumlar olumsuz o yüzden cd den izlemeyi, beklemeyi düşündüm, galiba iyide yapmışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemada zaman kaybı olsa da evde izlenebilir. Bir kaç ay sonra dvd'si çıkar zaten. Mantıklı olan evde izlemek.

      Sil
  3. Kaktüsün fiyatı konusunda büyük marketlerin genelinde yapılan haksız kazanç. Bir çok şey alındığı için farkedilmiyor. Onlar da bunun bilincinde. Aslında meblağ küçük olsa bile gidip şikayette bulunmak lazım diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O vakit fark etsem şikayet ederdim. Kaktüsü bana abimin eşi aldı. Eve dönünce ablamla konuşuyorken yengem 5 lira dedi. Her zaman gittiğimiz bir yer olsa geder hesap sorardım.

      Sil
  4. bende istiyorum kaktüs bir dal da bana dikermisiniz bayan (en sevdiğin kuzenin):P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huluyam buralara uğrar mıydın? Tabi ki bir dalda senin için dikerim.

      Sil
    2. kuzuma bak artık sen de benim en sevdiğim kuzenimsin :D:D

      Sil
    3. En sevdiğin kuzenin değil miydim yoksa.
      Al mektuplarını ver mektuplarını.
      :( :(
      çokta tın yani

      :) kuzum ya gelsene, Özletip kıymet kazanayım diyorsan zaten kiymetlimisssssin :)

      Sil
    4. tabiki de en sevdiğim kuzenim sensin :P:P
      yalnız şu son cümleyi çok sevdim kıymetli falan yapma böyle şeyler bitanem havalara giriyorum sonra :D:D:D sizin bize gelmenizi bekliyorum hanfendi...

      Sil
  5. dağ filmini ben de merak ediyorum.. maalesef çorludaki sinema tadilattan yeni çıktı henüz çok fazla gösterim yapmıyorlar.. ama sanırım merak edilecek pek bir şey yokmuş.. kaktüslerin üzerine neden sahte çiçekleri silikonla yapıştırırlar hiç anlamam.. her halde albenisini arttırmak için.. ben de ilk defa kaktüs aldığımda hayal kırıklığına uğramıştım.. maalesef büyük marketlerde kasa ile raf fiyatı farklı olabiliyor. özellikle kipada benim çok sık başıma geliyor. bir defa 1 ondan 2 bundan derken 10 tl fazla almışlar. artık her kipaya gidişimde fiatları not alıp kasada tek tek kontrol ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat farkını duyuyordum ama rast gelmemiştim. Bende bundan sonra dikkat edeceğim. Kaktüsdeki yapıştırma çiçekleri bende anlamış değilim. Albeni meselesi desem, herkes kaktüs sevmez ki sevenlerde illa çiçekli olsun diyeceklerini sanmıyorum.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....