25 Aralık 2012 Salı

Kürk Mantolu Madonna


Tüm blog alemi okurda ben geri durur muyum hiç. 
Hiç yani.

Herkes okuyor diye ben okumayacağım dedim 
(uyuzum ya illa muhalefet olacağım).
Kütüphanede gezinirken  bir bakayım ne anlatır da millet bayılır dedim( geçen sene oluyor bu olay).  Günlüğün başlangıcına kadar geldim. 
Okumaya niyetlensem ne yapardım bilmiyorum. 
Okuduğum kadarı ile beğenmiştim. Blog yorumlarının birinde asıl olayın günlükte başladığını okuyunca okumam gerek dedim ama eyleme dökmem bu zamana nasipmiş.
Bana kalsa biraz daha ertelerdim de kuzen zorunluluk koydu, ondan ocağa kadar gitirdim. 


Kuzenim edebiyat öğretmeni öğrencilere soracakmış. 3 kitap söyledi okuyalım birlikte soru çıkarırız güzel olur diyerekden okudum. 
Hatta okumadan önce vikitap okur testinden soruları (ç)aldım. Ona göre ilave ederim diye. 
Soruların ne olduğunu bile hatırlamıyorum. Ne ilave etsem ki?

Kitap hakkında yorum yazmama gerek var mı? Yorum yaparak büyüsünü kaçırmak istemiyorum.  Gerçekten güzeldi. Herkes okumalı. 

Keyifli okumalar.

13 yorum:

  1. Ben de henüz okumayanlardanım ama okumak istiyorum en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuza değil ama geç kaldığınıza pişman olacağınız güzel bir kitap, geç kalmadan okuyun derim.

      Sil
  2. Gerçektende harika bir kitap. Herkes geciktirmeden okumalı bence.

    YanıtlaSil
  3. Ben de okumadım, ama siz de beğendiğinize göre,okunmalı.

    YanıtlaSil
  4. Aynı şeyleri bende yaşıyorum. Herkesin okuduğu kitapları okumuyorum, üzerinden 1-2 yıl geçtikten sonra okuyunca neler kaçırdığımı görüyorum. Bu da öyle bir kitaptı, çok severek okudum ama hiç birşey için geç değildir. Sevgilerle....

    YanıtlaSil
  5. Kuyucaklı Yusuf kadar sevemedim ben bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Kuyucaklı Yusufta hayal kırıklığına uğradım. Tamam güzeldi ama benim beklentilerim yüksekti, o yüzden KMM ile kıyaslayamıyorum.

      Sil
  6. geçen yıl okumuştum bu kitabı... gerçekten de güzel bir kitap. herkes okumalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende geçen sene okumaya niyetlenmiştim. Bu sene okudum. Biraz ağır mı eyleme geçiyorum ne :)

      Sil
  7. Artık üzerinde çok durulan ve tavsiye edilen kitaplardan ödüllü kitaplar listemi hep bi sonrakine bırakır oldum.. bu kadar tavsiye üzerine artık bunu da okuyum sonra sıra ödüllülerde:)

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....