19 Aralık 2012 Çarşamba

2012 de tanıdığım yeni yazarlar.

Sevgili pınar blogunda yeni tanıdığı Türk yazarlar için post hazırlamış. 

Bende dedim 2012 de kimleri tanıdım acaba. Neyse ki  benimkiler az! zorlanmadan listeleyebilirim.

Erkam Tufan Aytam - Türkiye'de Öteki Olmak

İsa Koçakaplan- Ziya Gökalp

H. Hüseyin Ütün - Yarım yüzlü adam

Saffet Nezihi - Zavallı Necdet

Ayfer Kafkas - Esrarname

Nuriye Çeleğen - Aşk-ı Sükun

Sinan Akyüz - İncir Kuşları 
(yarım bırakmıştım en kısa sürede bitecek)

Mehmet Hacısalihoğlu - Rumelinin Kayıp Köyleri

Ahmet Özdemir - İmama Şamil'in hatıratı

Ece Temelkuran - Muz Sesleri

Sabahattin Ali - Kuyucaklı Yusuf

Muharrem Kara - Mitolojiden Efsaneye

İhsan Süreyya Sırma - Osmanlı Devletinin Yıkılışında Yemen İsyanları

Mizamcı Mehmet Murat Bey - Turfanda mı Turfa mı?

Fikret Efe- Şeh Şamil'in 100 mektunu

Giritli Ali Aziz Efendi - Muhayyelat

Özcan Yurdalan- İranYolculuğu 
( yarım bıraktığım kitaplardan biri )

 Araştırma olan kitapların yazarları daha çok akademisyenlerden oluşuyor. O yüzden pek bilinmez.
Listenin kısa olmasından utanmam gerek. Listeye ilaveten daha önceden okuduğum  bir iki yazar ekleyebilirim. 

Benden bu kadar. İsteyen mim şeklinde yapabilir. 

2 yorum:

  1. İncir Kuşları'nı kapağını beğenip, konusuna bile bakmadan aldım 7-8 ay önce ve 2013'te okumayı planlıyorum. Neden yarım bıraktın ki sen şimdi? İçime bi kurt düştü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı Bosna savaşını anlatıyor diye aldım. Başlangıçtaki diyologları pek sevemedim. Beklentime göre fazla yüzeyseldi. Bende başka zaman okurum düşüncesi ile bıraktım. Olur da bir yolculuğa falan çıkarsam yanıma alırım ki mecburiyetten okunsun.

      Sil

Sizden alalım bir fikir....