11 Aralık 2012 Salı

Dantel bileklik

 Dantel bilekil fikri geçen sene aklıma gelmişti. Uygun bir küpür bulup işlemeler yapmıştım fakat uygun kapama bulamaduğım için yarım kalmıştı.

 Bu aralarda pek kitap okuyasım yok, oyalanacak bir şey olsun diye yeniden dantel bileklik yapayım dedim.












Resimde gördüğünüz üzere dantel küpürünün üzerine tül kurdale koyup kum boncukla diktim. 
Bu kadar basit.


Bunda da çiçek şeklindeki pulları kum boncukla diktim. 


Dantelle alakası yok biliyorum. Geniş olanı daha önce yayınlamıştım. Bu sefer ince olanından yaptım. Boncuklarıda daha küçük. 

Nette dantel bilekli örnekleri oldukça fazla herkes zevkine göre bir şeyler yapabilir. 
Ben siyah sevdiğim için siyah dantel aldım. 
Olur da farklı renkte ilgi çekici bir model görürüm fikrim değişebilir.  

Benden bu kadar. 

8 yorum:

  1. hmm,yılbaşı gecesi için şık bir aksesuar olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafete uydun yapıldıktan sonra neden olmasın.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım, siyah-romantik süper olmuş.Güle güle kullan. Umarım benim "Siyah dantelle gelen zerafet" postumu görmüşsündür.Ben de dantel hastasıyım.Siyahta bir başka...Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Fikir harika, çok şık ve asil olmuşlar , eline sağlık

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....