12 Aralık 2012 Çarşamba

Mim


Denizin yıldızı beni  minlemiş. Hangi mi acaba derseniz en son olanı cevaplayacağım. Video yükleme yapamıyorum, hoş öğrenmek gibi bir çabamda yok. 

Çekmeceni göster miminde kitaplığın resmini çekmiştim ama bulamadım. Kime sorsam sarı çizmeli mehmet ağa bilir mi nereye kaydettiğimi :)

Film mimi vardı bir aralar.

Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?

Herhangi bir film aklıma gelmiyor ama bol maceralı, gizemli bir şey olabilir. Narniya günlükleri, karayip korsanları falan.

Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi ne olurdu?

Aklıma bir sahne gelmiyor ama macera filmlerini iki güne unutacağımı düşünürsem salya sümük ağladığım bir film karesi ama ne?


Binlerce film sahnesi içinde sizi en etkileyen sahne?

Büyük bir mücadele sonunda ölüm varsa aklımda kalır. Yok öyle kuru kuru durduk yerde ölmesin kimse. Heyecanı olmuyor. 
Ölüm yarışını izlerken bayağı heyecanlanmıştık, hele hapisten kaçmaları yok mu?


Bir bayan olarak romantik filmleri örnek vermem mi gerekiyordu yoksa?

Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?

O çocuklarında anne kendini vuracak olan oğlunun boynundan öpüyordu. Tam olarak replik aklımda yok ama anne evladının kokusunu boynundan alır gibilerinden bir şey söylemişti. Annenin söylediği son sözü idi.
 Annenin adını hatırlamasam da çok ağlamıştım onu bilirim.


Birde umutta baba ameliyat için giderken çocuk baba diyordu. 


Biliyorum etkileyici bir replik değil. En unutulmaz film karesine örnek olsun o zaman

Ve son olarak filmlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri?

Biraz daha düşünmem gerek ben  yaşlı bir insanım :)

Ve son mim aslında sadece bunu cevaplayacaktım. Araya film mim sıkıştırdım Denizin gönlü kalmasın. 
Soruları da başka sefere inşallah. Artık bir ay sonra mı iki ay sonra mı bilemiyorum  :)
Çok tembelim çoook.

Aslında bugün çok yoruldum üç kere emniyete, iki kere nüfus idaresine, bankaya, fotoğrafcıya, süpürge seçmek için mağazaya falan filan. 
Evden çıkmayan ev kızı bünyem bu hareketliliğe dayanamadı.
Bünyem error vermeden bir koşu çorba yapmaya gidiyorum hadi by. 

1 yorum:

  1. Hmmm bak bunu yeni mi cevaplıyorsun ne ayıııp :)

    Öteki mimi de müsait bir zamanında cevaplandırırsın canım acelemiz yok bizim...

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....