21 Aralık 2012 Cuma

Kartpostallarım geldi

Kartpostalları ve mektuplaşmayı oldum olası sevmişimdir. 
Karlı kartpostallar beni hep çocukluğuma getirir. Birde üzerinde sim varsa deymeyin keyfime. 


İlk kartım Damladan. Rüzgara doğrunun yapmış olduğu kartpostallaşma etkinliğinde eşleşmiştik. Çok sevdim. Teşekkür ederim damla.  


İkinci kartım, daha doğrusu mektubum. Üniversiteden arkadaşım Esengül'den. Kendisiyle bir süredir mektuplaşıyoruz.
Yakın bir dönemde iş görüşmesi için İstanbul'a gelmişti.  Kısada olsa bir görüşmemiz olmuştu. Onun kart göndereçeği kişi sayısı fazla ve yabancı olunca sırandan birşeyler almak istemedi. Daha önce bahsettiği Keskin color'un mağazasına gittik ve bol bol kart aldık. Aslında ben 15 tane aldımarkadaş Bursada daha pahalı olur diyerek  abarttı o ayrı dava.
Yolunuz Sirkeciye düşerse muhakkak uğrayın ekonomik oluyor.  


Uzatmayalım. Henüz görüşmüş olduğumuz için mektup beklemiyordum. Sürpriz oldu. 
3 sayfalık mektubun yanı sıra, İznik tanıtım broşürü ve 2 adet kart. 
Üstteki kartta bayıldım. Eski kartlar gibi. Alttaki de güzel tabi, onuda ablam beğendi sipariş verdi ama satılmıyordur. PTT nin beleş kartı ( Esengül öyle diyor).

Velhasıl kelam ne olduğu önemli değil, hediye almaya bayılıyorum.
Hepinize bol hediyeli yeni yıllar diliyorum.
Esenkalın. 

7 yorum:

  1. Kartların çok güzelmiş, posta kutusundan almak ne büyük mutluluk dimi? Pozitif enerjiyle fulleniyorsun birden bire :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya postadan almak ayrı bir duygu. Hatta ablamlara da posta mı göndersem diye düşünmedim değil.

      Sil
  2. O kağıdı açmak filan ne güzeldir kim bilir? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zarf acarken çocuklar gibi şen olduğumu söylememe gerek var mı? Mutluluktan uçuyorum adeta :)

      Sil
  3. Cok guzeller ah ne buyuk bir keyif kartpostallasmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelişen teknoloji ile kartların papucu dama atılsada biz unutmayalım. Gönderelim yinede.

      Sil
  4. Merhaba blogumda tam 5 kişiye muhteşem hediyeler veriyorum beklerim, şimdiden teşekkürler,sevgiler...

    http://www.bensukaya.com/2012/12/2013-e-muhtesem-hediyelerle-girmek.html

    YanıtlaSil

Sizden alalım bir fikir....